§ 1 DEFINICJE
- Sprzedawca – OLMET Przemysław Oleś spółka komandytowa z siedzibą w Tarnowskich Górach, (dawniej OLMET spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa), ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: 0000380781, REGON: 241895473, NIP: 6452522800.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny na stronie internetowej pod adresem https://olmet.pl/sklep/.
- Klient – każdy podmiot składający lub zamierzający złożyć Zamówienie w Sklepie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą lub zamierzająca dokonać czynności prawnej za pośrednictwem Sklepu niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo nieposiadającą dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności oryginalne torby wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia za pośrednictwem Sklepu umowy sprzedaży Towarów składane za pośrednictwem formularza interaktywnego dostępnego w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Dzień roboczy – oznacza dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Rejestracja – jednostronna czynność dokonywana przez Klienta z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego w celu utworzenia Konta i korzystania z usług określonych w Sklepie jako wymagające Rejestracji. Utworzone w procesie Rejestracji Konto i Login mogą być przypisane tylko do jednego Klienta.
- Konto – indywidualny, oznaczony Loginem i Hasłem, zbiór zasobów informatycznych, w którym gromadzone są w szczególności dane Klienta, jego Zamówienia. Utworzone w procesie Rejestracji Konto oraz Login Klienta mogą być przypisane tylko do jednego Klienta.
- Login – adres e-mail Klienta, konieczny do uzyskania dostępu do konta, podawany przez Klienta podczas Rejestracji.
- Hasło – ciąg znaków wybranych przez Klienta podczas Rejestracji.
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy dostępny na stronie internetowej pod adresem https://olmet.pl/sklep/ jest prowadzony przez OLMET Przemysław Oleś spółka komandytowa z siedzibą w Tarnowskich Górach, (dawniej OLMET spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa), ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr: 0000380781, REGON: 241895473, NIP: 6452522800
- Dane kontaktowe:
a. adres pocztowy: ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry;
b. adres poczty elektronicznej: biuro@olmet.pl;
c. numer telefonu do Biura Obsługi Klienta i jego godziny pracy: 32 768 32 13, pon.-pt. 8:00-16:00. - Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną cześć Umów Sprzedaży Towarów zawieranych przez Strony.
- Treść Regulaminu wiąże strony, o ile strony wyraźnie nie ustaliły, że całość lub część postanowień zawartych w Regulaminie nie znajduje zastosowania przy realizacji danej umowy.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
a. posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
b. posiadanie przeglądarki internetowej:
– Internet Explorer w wersji 11.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies lub
– Mozilla Firefox w wersji 52.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
– Google Chrome w wersji 56.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
– Opera w wersji 43.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
– Apple Safari 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies;
c. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
d. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu 1360 x 1024 pikseli. - Klientem Sklepu może być wyłącznie:
a. pełnoletnia osoba fizyczna lub
b. osoba prawna, lub
c. jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
§ 3 REJESTRACJA I LOGOWANIE
- Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://olmet.pl/sklep/
- Usługa Konta polega na umożliwieniu Klientom korzystania z funkcjonalności Sklepu po zalogowaniu się.
- Rejestracja Konta w Sklepie jest dobrowolna i nieodpłatna.
- Klient może przeglądać asortyment Sklepu, a także składać Zamówienia bez rejestrowania Konta. Klient, który zarejestrował Konto w Sklepie ma możliwość śledzenia historii zamówień, śledzenia statusu złożonego zamówienia.
- Zarejestrowanie Konta w Sklepie wymaga wypełnienia formularza rejestracji przez podanie adresu e-mail oraz hasła. W celu dokonania rejestracji Konta wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, a także wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji. Podanie danych osobowych jest niezbędne do założenia Konta Klienta, realizacji i obsługi zamówień złożonych w Sklepie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta.
§ 4 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I UMOWA SPRZEDAŻY
- Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep i oznaczone jako dostępne w chwili składania Zamówienia. Wszelkie treści prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.
- Wyjątkowo, w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam Towar przez kilku Klientów, może zdarzyć się, że wybrany Towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia.
- Ceny prezentowanych w Sklepie Towarów podawane są w złotych i zawierają VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy oraz ewentualnych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu płatności.
- Sprzedawca dokonuje sprzedaży Towarów prezentowanych w Sklepie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów na terenie Europy, wymienionych na stronie Sklepu.
- Klient może dokonać zakupu Towaru przez złożenie Zamówienia. Zamówienia mogą być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu przez stronę internetową Sklepu.
- Koniecznym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Towaru za pośrednictwem Sklepu.
- Elementem procedury składania Zamówienia jest także podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu Zamówienia oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych podczas składania Zamówienia w celu realizacji i obsługi Zamówienia złożonego w Sklepie. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia.
- W celu złożenia Zamówienia należy za pośrednictwem Sklepu skompletować Zamówienie, wybrać sposób dostarczenia towaru, sposób płatności, wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać Zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Potwierdź zakup”( lub innej równoznacznej). Naciśnięcie na przycisk „Potwierdź zakup” oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
- W formularzu zamówienia należy wskazać:
a. imię i nazwisko Klienta,
b. adres Klienta,
c. numer telefonu Klienta,
d. adres e-mail Klienta,
e. dane odbiorcy oraz adres, na który ma być dostarczony towar, jeśli zamówiony towar ma być dostarczony na inny adres niż adres Klienta Klient, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym może złożyć Zamówienie z wykorzystaniem Konta Klienta po zalogowaniu się do Sklepu. - W ostatnim kroku umożliwiającym Klientowi dokonanie wyboru pola „Potwierdź zakup” (lub innej równoznacznej) formularz Zamówienia wyświetla podsumowanie Zamówienia informujące o łącznej cenie zamówionych Towarów wraz z podatkami, a także o opłatach za dostarczenie Towarów, uzależnionych od wybranych przez Klienta opcji płatności i dostawy, oraz ewentualnych innych kosztach.
- Jeżeli Klient wybrał w formularzu Zamówienia opcję płatności za pośrednictwem elektronicznych systemów płatności, to po dokonaniu wyboru przez Klienta opcji „Potwierdź zakup” (lub innej równoznacznej) wyświetlona zostanie informacja o numerze Zamówienia Klienta wraz z linkiem (pole „Zapłać”) do dokonania płatności za pośrednictwem elektronicznych systemów płatności. Informacja ta jest równoznaczna z oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty zawarcia umowy sprzedaży na warunkach określonych w Zamówieniu i Regulaminie.
- Niezwłocznie po zawarciu umowy na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie e-mail potwierdzający zawarcie umowy. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwi mu m.in. ustalenie statusu realizacji zamówienia.
- Dowodem dokonania zakupu jest faktura VAT, którą Klient otrzymuje drogą elektroniczną lub wraz z Towarem. Klient upoważnia Sprzedawcę do przesyłania mu faktury drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mailowy, chyba że Klient wyraźnie powiadomi Sprzedawcę o chęci otrzymania jej w formie papierowej.
- Klient, który złożył Zamówienie i wybrał płatność za pobraniem, ma prawo anulować Zamówienie (Klientowi przysługuje umowne prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży) do momentu nadania przez Sprzedawcę przesyłki z przedmiotem Zamówienia do Klienta. Oświadczenie woli
o anulowaniu może zostać złożone poprzez kontakt pod adresem e-mail: zlomszlachetny@olmet.pl. Powyższe uprawnienie do anulowania Zamówienia (umowne prawo do odstąpienia od umowy) nie narusza ani nie ogranicza prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, o którym mowa w § 8 niniejszego Regulaminu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
a. za pośrednictwem serwisu imoje – szybka płatność online przelewem albo kartą kredytową/debetową. Usługa imoje świadczona jest przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909,
b. gotówką w oddziałach firmy OLMET,
c. przelewem tradycyjnym na rachunek ING Bank nr 21 1050 1230 1000 0090 8089 9439, którego właścicielem jest OLMET Przemysław Oleś spółka komandytowa z siedzibą w Tarnowskich Górach, ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry. - Klient dokonuje wyboru spośród wyżej wymienionych sposobów płatności poprzez zaznaczenie właściwego pola w formularzu Zamówienia, z tym że wybór płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze możliwy jest wyłącznie przy dostawie na terenie Polski.
- Klient dokonujący zapłaty za pośrednictwem elektronicznych systemów płatności, powinien zapłacić wszystkie koszty wynikające z Zamówieniu w terminie 24 godzin od chwili zawarcia umowy sprzedaży.
- W przypadku nieuiszczenia zapłaty przez Klienta w terminie określonym w ust. 3 powyżej, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy bez wyznaczania Klientowi dodatkowego terminu do zapłaty. Klient otrzyma w takim wypadku wiadomość e-mail o anulowaniu zamówienia, co oznacza odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę.
§ 6 DOSTAWA
- Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w formularzu Zamówienia – w ostatnim kroku umożliwiającym Klientowi dokonanie wyboru „Potwierdź zakup” (lub innej równoznacznej) oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia przez Klienta.
- Opłata za dostawę jest wskazana na dokumencie sprzedaży jako oddzielna pozycja.
- Szczegółowy cennik oraz warunki dostawy związane z wybranym sposobu dostawy, formami płatności oraz informacje o progach kwot Zamówień, dla których obowiązuje darmowa dostawa, znajdują się na stronie Sklepu w zakładce Koszty dostawy.
- Dostawa odbywa się pośrednictwem firm kurierskich na adres wskazany w formularzu Zamówienia.
- Dostawy będą realizowane w terminie do 4 dni kalendarzowych.
- Towary zamówione za pośrednictwem Sklepu są dostarczane do miejsca wskazanego przez Klienta w Zamówieniu w dni robocze.
- Termin dostawy biegnie:
a. w przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze – od chwili kliknięcia przez Klienta w link potwierdzający złożenie Zamówienia,
b. w przypadku wyboru opcji płatności elektronicznych – od chwili autoryzacji płatności przez system PayU, Przelewy24 (PayPal), Blue Media. - Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę z Towarem Klient obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca wymaga od Klientów niebędących Konsumentami sporządzenia protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie dostawy złożone przez Klientów niebędących Konsumentami bez załączonego protokołu szkody nie będą rozpatrywane.
§7 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Klienta za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Należy mieć jednak na uwadze, że Towar stanowią torby wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu (pasów bezpieczeństwa oraz poduszek powietrznych).
- Reklamacja zakupionego Towaru może być złożona za pomocą poczty e-mail na adres zlomszlachetny@olmet.pl lub pisemnie listem na adres: ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry.
- Przy składaniu reklamacji Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
- W celu złożenia reklamacji Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce Formularz zwrotu towaru.
- Klient korzystający z usługi Konta może również złożyć reklamację w odpowiedniej zakładce po zalogowaniu się na swoje Konto.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi oraz z tytułu niezgodności towaru z treścią umowy jest obowiązany dostarczyć rzecz na koszt Sprzedawcy, na adres: ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry. W tym celu Klient proszony jest o skorzystanie z opcji dostawy Kurierem Inpost z odbiorem przesyłki spod adresu wskazanego przez Klienta w Formularzu zwrotu towaru.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania reklamacji.
- W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
§ 8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik).
- Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie pisma pocztą na adres: ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry z dopiskiem „Zwrot” lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zlomszlachetny@olmet.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument odeśle towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres: ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry z dopiskiem „Zwrot”.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów, jednak z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
§ 9 POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Polityka ochrony danych osobowych Klientów Sklepu dostępna jest pod adresem: https://olmet.pl/polityka-prywatnosci/
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim.
- Informacje i cenniki zamieszczone na stronie internetowej Sklepu odnoszące się do Towarów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. O treści zmian Regulaminu Klienci są informowani przez umieszczenie pod adresem Sklepu https://olmet.pl/sklep/ wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie Sklepu https://olmet.pl/sklep/ przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. W przypadku zmian Regulaminu dotyczących świadczenia usługi Konta Klienta lub dotyczących danych osobowych lub polityki prywatności, Klienci, którzy dokonali w Sklepie rejestracji Konta Klienta zostaną dodatkowo powiadomieni o takiej zmianie Regulaminu przez przesłanie na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianie Regulaminu.
- W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy zawarte i Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy i złożenia zamówienia przez Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Załącznikami do Regulaminu jest wzór formularza odstąpienia od umowy.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024 roku.